Avatar billede juks Novice
23. august 2001 - 11:48 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

kun Freelance.... ikke altmuligt andet .

hvorfor bliver der langt så man indlæg herinde, der ikke har relevans...... Freelance er kun for folk der enten søger freelancer eller er freelancer.....
for mig betyder det noget med nogle penge også .......
hvorfor så spilder tiden for dem der gerne vil bruge dette forum til noget seriøst......
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. august 2001 - 11:51 #1
fordi der ikke er to kategorier herinde med Freelance Point og Freelance Penge... live with it
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. august 2001 - 11:52 #2
Jeg har lært at ignorere sådanne indlæg (som bl.a. dit - her)

hilsen: http://www.aeble.net
Avatar billede prodic Mester
23. august 2001 - 11:52 #3
f.eks dette indlæg som nok skulle have været i Fri Debat.
Avatar billede sjakbajs Nybegynder
23. august 2001 - 11:52 #4
Hørt! Bravo! Ikke flere logoer til CS claner og alt muligt andet pjat!

Jeppe Sohn
Avatar billede prodic Mester
23. august 2001 - 11:58 #5
I og med at \"lønnen\" herinde er point, så er job->Freelance/Fuld tid jo ganske automatisk til begge former for belønning. Det er der ikke noget at gøre ved.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. august 2001 - 12:04 #6
gnæk gnæk
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. august 2001 - 12:04 #7
Hvor mange point vil du give til hver der stopper med \"det pjat\" ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. august 2001 - 12:08 #8
nu ligger jeg da vist snart på førstepladsen (2363 + 0 = førstepladsen)
Avatar billede omaly Nybegynder
23. august 2001 - 16:17 #9
Hvis det betyde så meget for dig med penge, så er det sgu da dumt at klikke på et banner hvor der står \"gratis\" IT hjælp! (Se ekspertens banner)

dooooooooo................
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. august 2001 - 23:35 #10
Der er glimrende alternativer hvis man ønsker seriøsitet og pengebetalte opgaver... need I say more?

*host* www *host* freelanceweb *host* dk ;o)
Avatar billede staz Nybegynder
24. august 2001 - 12:17 #11
Sikker en grim hoste du har der ;-)
Avatar billede staz Nybegynder
24. august 2001 - 12:20 #12
Når man taler om solen...... så regner der. Servern er nede. Hmmm.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. august 2001 - 12:32 #13
staz >> Ja, kedelig ting. Der er store driftsforstyrrelser p.t. Med den nye version bliver der også rettet op på det kedelige faktum.