Avatar billede sorenzoo Juniormester
12. december 2016 - 08:43 Der er 2 kommentarer

Areal / Kort data software / Apllikationer?

Vi har tidligere brugt Arealinfo kort applikationen på nettet til at lave print af kortudsnit og tage med til vores kunder og tegne videre på med dem over deres marker m.m. Nu har de imidlertid fjernet muligheden for udskrift da det er hårdt for deres system og de anbefaler vi klipper og klistrer men det er noget bøwlet og vi mangler vigtige ting som målestoksforhold...
Nogen der har erfaringer med andet software som kan klare dette:
En ordentlig udskrift.
Højder.
Gerne matrikler.

Jeg har lidt fat i Cowi men de er lidt sløve til at vende tilbage så håber måske andre har erfaringer.

Tak.
Avatar billede LandCAD A/S Praktikant
12. december 2016 - 12:58 #1
Hej Sorenzoo.

Vi har en komplet og gennemprøvet løsning til det du beskriver herover.
Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 98179485 hvis du vil høre mere om løsningen.

Med venlig hilsen

Jens Toft-Nielsen
Direktør, landinspektør
LandCAD A/S
www.landcad.dk
Tlf. 98179485
Avatar billede sorenzoo Juniormester
12. december 2016 - 13:25 #2
Hej Jens.
Det kunne være en mulighed, og vil lige have det i tankerne. Vi bruger det kun til husbehov og vil lige vurdere de priser jeg får andre steder med de priser jeg kan se hos jer.
Tak for input.