Avatar billede Bent E.Hansen Novice
16. december 2016 - 09:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Router-Søges. Trådløs - Router 3G/4G

Wi Fi- Router 3G/4G m.SIM card  &  SMI- antenne tilslutning
  Har prøvet D-Link dwr 921 = ok,    men ingen SMA indgange til ekstern antenne.
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2016 - 09:37 #1
Hvad med denne
https://www.avxperten.dk/traadloes-4g-router/4g-router-til-sim-kort-tp-link-eksterne-antenner.asp
der står i teksten, at der kan tilsluttes ekstern udendørsantenne.
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2016 - 09:48 #2
I specifikationen for din router står der, at antennerne er for 3G/4G. Skal du ikke blot afmontere, og så tilslutte ekstern antenne?
Avatar billede Bent E.Hansen Novice
16. december 2016 - 16:01 #3
Mig bekendt er disse 2 router-antenner kun til Wi-Fi,  Routeren er monteret på loftet og dækker hele huset + haven      (Skifter lidt mellem min    Jensen 3G, & min Asus AC68U,  kører mest førstnævnte pga. lavere strømforbrug    :-)
Avatar billede Mikael Ekspert
16. december 2016 - 17:19 #4
Denne fungere super.. Med ekstern antenne.. Der er som jeg husker det sma til både ekstern 3G og 4G

Det kræver bare en kombi antenne 3G/4G eller en af hver.

Huawei B593
Avatar billede INK Ekspert
16. december 2016 - 22:37 #5
Ifølge specifikationen på både D-Link dwr 921 og den i #1 er antennerne for 3G/4G og ikke WiFi. De kan derfor afmonteres og der tilsluttes ekstern (udendørs) antenne, såfremt dækningen ikke er helt i top.
WiFi må så alene være en indvendig antenne.
Avatar billede Bent E.Hansen Novice
17. december 2016 - 09:10 #6
Ja ok,    TP-Link & Asus har også et par stykker,  Huawei B315 3G/4G Router, har SMI-stik,  men sim-slot,? kan jeg ikke lige se!    Wi-Fi skulle gerne række min.70 m. så jeg til sommer kan sidde ude med den bærbare
Ellers tak for supporten, som har været en god hjælp  :-)
(Har ca. 50km til  "ComputerSalg" hvor man kan se tingene fysisk i butikken)
Avatar billede Mikael Ekspert
17. december 2016 - 09:43 #7
#6 Ja Huawei B315 3G/4G Router ER til simkort.. Og har 2 stik til 3G og 4G antenne.

Dens "gamle lillebror" Huawei B 693 3G Router har jeg tidligere brugt, sammen med en udeantenne. Den har også god Wiifi rækkeevne. Men alt afhænger jo af huset den står i. ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
18. december 2016 - 12:42 #8