Avatar billede morten100 Novice
19. december 2016 - 20:37 Der er 4 kommentarer

W Media player kan ikke synke min adroid mobil

Jeg har en masse musik på min PC (Windows 10) som jeg havde håbet at kunne lægge over på min Huawei mobil relativt problemfrit via USB kablet.  Ifølge instrukser skulle jeg kunne åbne WMP og trække musikken over på mobilen, men WMP kan ikke "se" min mobil; den skulle dukke op under fanen "Synk".  Den vil gerne have at jeg tilslutter en enhed, selv om den altså er tilsluttet med USB.  "HiSuite" åbner men er ubrugelig til at overføre musik.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
19. december 2016 - 21:08 #1
Jeg gætter på du i "HiSuite" har angivet at dette program skal åbne ved tilslutning af telefonen. Du skal altså finde og fjerne et flueben, så den ikke åbner. Så vil den sikkert ikke længere blokkere for WMP, der så kan se enheden.
Avatar billede morten100 Novice
20. december 2016 - 08:51 #2
Det vil jeg prøve, når jeg kommer hjem!  Tak for det - jeg skriver om det virkede.
Avatar billede morten100 Novice
20. december 2016 - 20:00 #3
Det virkede ikke.  Så prøvede jeg helt at afinstallere HiSuite.  Det hjalp heller ikke.  Nu har jeg downloaded WMP til andoid på mobilen i det håb at PC og mobil vil have et fælles sprog at kommunikere på.  Det virkede heller ikke.  WMP kan stadig ikke se, at min mobil er tilsuttet......
Avatar billede INK Ekspert
20. december 2016 - 23:36 #4
Hej Morten, Jeg må desværre melde pas. Jeg har ikke flere forslag til problemet.