Avatar billede stegemueller Novice
21. december 2016 - 14:24 Der er 3 kommentarer

Hoppe med F11 i skabeloner

Kære Eksperter - jeg behøver lidt hjælp

Jeg har lavet ca. 20 skabeloner med filtypen *.dotm - jeg har som udgangspunkt brugt denne gamle vejledning, hvor Lene Fredborg har været inde over: http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1002874 Den har jeg haft meget glæde af.

Alle mine skabeloner har felter, der er defineret sådan:
{ MacroButton NoMacro Tekst her } (sådan siger det gl. link, at man skal).

Nu er mit problem, at jeg ikke kan få F11 eller shift F11 til at virke, så jeg kan ikke "hoppe" fra felt til felt.

Jeg har haft skrevet til Lene Fredborg. Hun svarede, at jeg måske har omdefineret genvejen eller brugt den til noget andet  (og her må hun mene F11). Det mener jeg ikke, jeg har, al den stund, at jeg slet ikke ved, hvordan man gør. Jeg tror også, hun mener, at det burde virke.

Jeg vil være taknemmelig for jeres hjælp.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. december 2016 - 14:49 #1
Du kan prøve at sende en af skabelonerne til mig. Så vil jeg tjekke dine felter.
Avatar billede stegemueller Novice
21. december 2016 - 16:10 #2
Kære Lene

Tusind tusind tak for, at du vil se på det. Jeg har virkelig ledt meget med Google. Jeg har også prøvet at kigge på det med, om genvejen skulle være omdefineret; men jeg kan ærlig talt ikke finde ud af det (og jeg sidder med engelsk version på arbejdet 2013 Professionel og med dansk herhjemme Office 365).

Jeg sender en skabelon og et *.doc til dig på mailen - for det var det, du mente ikke?

Venlig hilsen
Hanne
Avatar billede stegemueller Novice
21. december 2016 - 20:44 #3
Jeg har fået et meget fint svar fra Lene Fredborg, så nu har jeg noget at arbejde videre med.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller