Avatar billede eyvind Seniormester
22. december 2016 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mislykket opdatering i windows 8

Toshiba satelite.
Jeg har købt en en gendannelses USB til Windows 8 via Toshiba.
(ca. 400 kr)
Alle drivere er til stede i enhedshåndtering
Den er automatisk aktiveret
Denne USB er mærket Microsoft.
Installationen forløb fint og der hentes en masse opdatering.
Jeg vil så opgradere til Windows 8.1 men når jeg forsøger at Downloade melder den at noget gik galt.

Under viste opdateringer kan jeg se at nogle er "mislykket" og hvordan får jeg geninstalleret disse.

Eyvind.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. december 2016 - 10:42 #1
Prøv at køre denne Den skulle indeholde alle Opdateringer til dagsdato. Du kan vælge mellem 32 & 64 Bit
http://www.chip.de/downloads/WinFuture-Windows-8-Update-Pack-Upgrade-64-Bit_63004570.html
Avatar billede eyvind Seniormester
22. december 2016 - 10:55 #2
Ok tak den vil jeg prøve.
Jeg fandt lige ud af hvordan man sletter en mislykket opdatering.

Bør jeg lige slette de mislykkede eller skal jeg bare køre den updateæ-pack
Avatar billede poko1 Ekspert
22. december 2016 - 11:24 #3
Du kan bare køre videre den reparerer de manglende og spørger hvis? om den skal køre videre når den møder en tidligere fil her svarer du ja/OK
Avatar billede eyvind Seniormester
22. december 2016 - 11:48 #4
Jeg takker og bukker.
Jeg laver lige en backup inden den afprøves. :-)
Eyvind.