Avatar billede costanza1974 Novice
30. december 2016 - 16:11 Der er 5 kommentarer

Lenovo tab10 - kan ikke tænde den

Jeg har fået en Lenovo tab10 men der var ingen strømforsyning med - nu har jeg købt en strømforsyning men skal den lade i lang tid før den vil tænde - det er som om den er fuldstændig død. Jeg har på fornemmelsen at der er et trick med at tænde den.
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 16:33 #1
Viser den at den lader når du sætter strøm på ?
Avatar billede costanza1974 Novice
30. december 2016 - 17:15 #2
Der er intet tegn på at den lader... Ingen lys eller noget
Avatar billede nfssister Forsker
30. december 2016 - 17:22 #3
Desværre nok et tegn på den ikke virker mere. Er der stadig garanti på ?
Avatar billede posten Ekspert
31. december 2016 - 09:17 #4
hvad nu hvis du starter op uden batteri ???
Avatar billede nfssister Forsker
31. december 2016 - 11:07 #5
Jeg kører ikke på batteri ! ;)

Men hvis du mener tabletten starter op uden batteri, så er der en kortslutning i batteriet. Er det batteri der er nemt at pille af den model ?
Nu er den vel ikke så ny at du har garanti på endnu ?