Avatar billede lurup Ekspert
10. januar 2017 - 09:07 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logge på pc i fx Kina

Er det på nogle måde mulig at logge på en pc i Kina med fx Team viwer.

Jeg har brug for at kan logge på en for at tjekke nogle data.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 10:38 #1
VPN ? er det en windows server du har i kina
Avatar billede lurup Ekspert
10. januar 2017 - 11:33 #2
Jeg har ikke noget i Kina....skal bare kunne logge på en
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 11:36 #3
RDP over VPN ? (Virtual private network)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 11:37 #4
Avatar billede lurup Ekspert
10. januar 2017 - 11:54 #5
Jeg skal finde en tjeneste der tilbyder at logge på der pc i Kina og arbejde derfra.

Ikke noget VPN bare noget simpel Team Viewer  eller sådan noget
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2017 - 12:07 #6
indbygget i windows - fjernskrivebord
i win10 se RemoteApp og skrivebordsforbindelser
men du skal så inviteres fra pc i udlandet for at koble op på den.
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 12:42 #7
Jeg har før logget på en kontakt (Hans pc) i Kina via Team Viewer.. Så ja, det kan lade sig gøre.

Dog er der visse begrænsninger i Kina.. Fx. må de ikke anvende Google ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 12:48 #8
Til ovenstående..

Det foregik helt som alle andre man anvender Team Viewer med.. Blot er deres hastighed ikke som vi kender det i vesten.. Så lad være med at overfører/hente store filer via Team Viewer.. Det tager en "krig" ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 12:52 #9
ellers skal du forward TCP port 3389 til  IPv4 address
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 12:53 #10
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 12:56 #11
#9  ????? Forstår ikke helt ??? Har begge parter fx. Team Viever 12 installeret, så er der ikke brug for "krumspring" . ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 13:02 #12
ok

det med #9 er til  Forbindelse til Fjernskrivebord som er i alle windows
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 13:04 #13
din pc som er i  Kina bliver så en RDP servere Eller RWS servere (remote web access) :)
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 13:15 #14
#13  Okay.. Vi gjorde det bare som alle andre Team Viewer forbindelser ;)

Altså bare logge på med det sædvanlige ;) ( Id og adgangskode ) Og VUPTI så var hans pc skærm MIN.

Men ikke nemt at finde rundt i hans "Kina sprog" computer.. Det løste vi så bare via Team Viever ved at sende lidt "note book" skærmbilleder op på Engelsk. Også via Team Viewer.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2017 - 13:23 #15
ok men er der en over i kina nu som er ved den nu ?

https://www.lifewire.com/free-remote-access-software-tools-2625161
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 13:29 #16
#15.. Jeg har netop sendt en mail til min "Kina ven"" Og spurgt om HAN i Kina, skulle lave "narrestreger" for at komme på Team Viewer.. Afventer hans svar ;)

Men der er masser af hjemmesider fra Kina der tilbyder hjælp via Team Viewer,, Så det er næppe et problem. Selv i "kina land" ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
10. januar 2017 - 17:14 #17
Har lige fået svar tilbage fra Kina..  "Selv i Kina fungere Team Viewer, som alle andre steder  i verden"  ;)
Avatar billede lurup Ekspert
10. januar 2017 - 22:33 #18
Tak.....lukker her