Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
25. januar 2017 - 08:32 Der er 3 kommentarer

SMS og mail besked

Når jeg modtager en SMS og/eller en e-mail modtager jeg en lyd fra min mobil, som man jo selv kan vælge.
Min mobil er en Samsung Galaxy J5 (2016)

Mit spørgsmål er følgende:

1.    Kan jeg ? i stedet for den valgte lyd - indtale en besked f.eks.: SMS-besked modtaget, som  så afspilles hver gang jeg modtager en SMS ?

og

2.    Kan jeg ? i stedet for den valgte lyd - indtale en besked f.eks.: e-mail modtaget, som så afspilles hver gang jeg modtager en e-mail ?

Jeg håber, der er en, der har løsningen på ovennævnte.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. januar 2017 - 09:22 #1
1: Fandt denne via google: Yes you can in settings - sound & display - notification sound. Or you can go into messages - then settings - you can change it there too.
Så er det bare optage din egen lyd og bruge den.

2: Mit bud er ja, du burde kunne gøre det noget ala ovenstående. Men kan komme lidt an på hvilken mail app du bruger.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
25. januar 2017 - 09:59 #2
Hej
Har du tilfældigvis linket ?