Avatar billede Camilla4321 Praktikant
27. januar 2017 - 21:24 Der er 2 kommentarer

Kan ikke slette VPN netværk og er derfor blokeret fra Netflix

Hej alle!
Da jeg for et halvt år siden var jeg i USA oprettede jeg en bruger samt downloadede tilhørende program: Overplay, som ændrer min VPN adresse, så jeg kunne se HBO nordic og Viaplay, mens jeg var dernede. Da jeg så kom hjem har jeg ikke set nogen serier eller film siden pga. travlhed, men nu da jeg så vil ind på netflix er jeg blokeret og kan ikke få lov. Jeg kan læse mig til at Netflix blokerer folk der "fusker" med VPN osv. men det gør jeg jo ikke engang ...... Øv altså! Og jeg betaler ikke længere til den hjemmeside/program og inde under netværk instillinger står Overplay som værende ikke-tilsluttet, men alligevel kan jeg altså ikke få lov til at komme ind på netflix...

HVAD GØR JEG?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. januar 2017 - 21:35 #1
Start med at fjerne OverPlay fra din PC, så du er SIKKER på at den ikke længere blander sig i din internetforbindelse.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. januar 2017 - 14:34 #2
Et godt svar fra CRKrogh, Jeg bor i Thailand må ha SaferVpn veldig Bra Forresten, Ser på NRK Norway, stikk innom Danmark også er jo Dansk,
Før var det ikke Netflix i Thailand, men Norway ok derfor VPN, så bestemte Juntaen her at Netflix ikke var så skadelig likevel for Thaier ok. Fint.
Da endret Netflex seg det vart pluselig lov ok, men som deg, ikke med VPN på nei. Da ble det stopp.
Hva har jeg gjort? Jeg har ikke avinnstalert VPN må jo ha Norway, jeg er Norsk å.
Ser på Norway først sport, nyheter, etc / å da er turen kommet til Netflix syntes den er ok og holder fint for meg.
Logg ned SaferVPN,  Restart dataen,  Logg inn på Netflix, og problemet er løst.
Du kan ha begge
Treng man ikke så avinnstler VPN verre er det ikke som CRKrogh seier, nu er jeg lidt fodballs gall da, så jeg må ha VPN å da går veien til England,
Ha det godt. Arne.