Avatar billede bais Juniormester
04. februar 2017 - 22:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Netgear R7000 Nighthawk AC 1900

Hej kan overhovedet ikke komme ind i denne router, hverken med kabel eller trådløst.
Jeg kører Med stofanet og det virker fint, da jeg har prøvet det med en anden router jeg har.

Jeg oprettede nogle regler i routeren hvor den skulle slå det trådløse signal fra i et vidst tidsrum.
Så virkede den ikke mere, så jeg trykkede på resetknappen og siden har jeg ikke kunne komme ind i den eller bruge den ?

Hvad kan jeg prøve her ?

kan man komme ind i den med et usbkabel, da der er usb i , men det er vel kun til ekstern harddisk.

Nogle forslag ?

mvh B
Avatar billede bais Juniormester
04. februar 2017 - 22:29 #1
Er der nogen der har et Tlf nummer til  Netgear support ?
Eksisterer der en dansk support ?

Mvh B
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2017 - 13:34 #2
Avatar billede milter Ekspert
05. februar 2017 - 14:24 #3
Kan det tænkes, der er blevet lukket for adgang til routeren efter din reset? Det har jeg været ude for med en Yousee-router.
Avatar billede bais Juniormester
05. februar 2017 - 16:50 #4
Nu er jeg kommet på , men fra en anden laptop. Der var ingen problemer, men når jeg forsøger fra min anden laptop så kan den ikke komme ind på www.routerlogin.net hverken med det trådløse net eller med kabel.

Den er fint på nettet og kan gå ind på alle andre sider, men bare ikke lige login siden til routeren. Det er godt nok mærkeligt.

Den skriver

Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.
Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget.Prøv igen om et øjeblik.

Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.

Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at firefox har tilladelse til ti at tilgå nettet.

Jeg kan fra andre pcer og min telefon, men bare ikke lige den ene bærbar som jeg bruger mest ?

mvh B
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2017 - 17:06 #5
Har du forsøgt fra en anden browser på problem-pc'en?
Avatar billede bais Juniormester
05. februar 2017 - 17:21 #6
Jeps

Har prøvet firefox, Crome, Edge
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2017 - 17:36 #7
Prøv at tjekke loggen på routeren fra en af de andre PC'ere, nogenlunde samtidigt med at du prøver at logge på fra problem-PC'en?
Avatar billede bais Juniormester
05. februar 2017 - 17:51 #8
Der sker absolut ingenting i loggen mærkeligt ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2017 - 17:58 #9
To mulige årsager: Enten har du som slutbruger ikke adgang til den specifikke log, fejlen ender i, eller de har skønnet at fejlen er så "ubetydelig" at de ikke vil bruge plads på at logge den.

Spørgsmålet ender jo så med at være, hvor vigtigt det er for dig, at kunne tilgå det interface fra den specifikke PC?
Avatar billede bais Juniormester
05. februar 2017 - 18:13 #10
Jeg kan godt leve med det.Men jeg er lidt stædig af natur og kunne  godt tænke mig at finde ud af hvorfor. Overvejer at reinstallerer Windows 10, for at se om det kunne virke, men tusind tak for hjælpen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2017 - 18:16 #11
No prb. og god vind med projektet.
Avatar billede bais Juniormester
05. februar 2017 - 19:24 #12
Jeg har løst problemet.

Det er mit virusprogram kaspersky internet security2017 der har blokkeret siden.

Det har lagt noget secure ind omkring mine browserne.

Jeg Afinstallerede Kaspersky internet security 2017 og installerede det igen.

Der spurgte den om det skulle ligge noget secure connection ind.

Det sagde jeg nej til og nu virker det.

Mvh B