Avatar billede milter Ekspert
05. februar 2017 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Antal mails v. nye indlæg i spørgsmål

Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde ud af, om man, som tidligere, i det her forum kan vælge kun at få én mail pr. spørgsmål, selv om der har været 5 indlæg i det samme spørgsmål, siden jeg sidst checkede min mail?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. februar 2017 - 02:05 #1
Så vidt jeg husker blev det meddelt da den nye version gik i luften at den feature manglede men at de ville tilføje den senere.
Avatar billede milter Ekspert
06. februar 2017 - 07:51 #2
Tak, så må vi jo bare vente :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. februar 2017 - 15:16 #3
Jeg vil fraraade dig at holde vejret indtil det sker.

:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2018 - 17:49 #4
God joke Arne. Nu har michael stim oprettet et tilsvarende spørgsmål. Den kære milter ville jo nok være tørret noget ind hvis han stadig skulle holde vejret ;-)