Avatar billede Ove Novice
06. februar 2017 - 18:29 Der er 13 kommentarer

"flytilstand"

Jeg har en stationær Acer Aspire, når jeg går på nettet køre det fint et stykke tid, men pludselig går den i "flytilstand" og stopper netadgangen - bruger Windows 10
I højre hjørne forneden er der ingen firkant med "flytilstand" ?
I Netværket står at alt fungere fint?

Hjælp hvad gør jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. februar 2017 - 20:03 #1
Har ikke selv oplevet denne fejl. Prøv følgende når det sker:
Højreklik netværksikon på proceslinje og gå i netværks og delings center.
Gå i rediger indstillinger for netværkskort.
Højreklik på netkort og deaktiver kort.
Vent et øjeblik og aktiver kortet igen.
Forsvinder fejl så?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2017 - 21:04 #2
Gå i indstillinger > Netværk og internet > Flytilstand og slå fra
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2017 - 21:09 #3
Avatar billede Ove Novice
06. februar 2017 - 22:39 #4
Til Poko1 flytilstand  - står der ikke

Til
220661 har prøvet - så virker det et lille stykke tid, men det kommer igen.
Har sat et et nyt netkort i - samme resultat?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2017 - 23:05 #5
Jeg har lige gået 6 Computere igennem de har det alle!
Men her er en anden vej ind.
https://billedeupload.dk/images/H9UsM.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2017 - 16:16 #6
#5 Ja men de kan jo også se trådløse netværk så der må være wifi i dem.

Problemet her er at det er en stationær pc der laver balladen.
Jeg har heller ikke flytilstand på nogle af mine stationære computere.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. februar 2017 - 16:24 #7
Har du monteret noget i dine usb porte?
Noget usb oplader eller lignende. Prøv at læs kommentarerne nedenunder i dette link:
https://www.tenforums.com/tutorials/15411-airplane-mode-turn-off-windows-10-a.html
Avatar billede poko1 Ekspert
07. februar 2017 - 20:02 #8
Rigtigt havde jeg overset på grund af melding om Flytilstand
Avatar billede Ove Novice
08. februar 2017 - 18:40 #9
Det har desværre ikke løst mit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2017 - 19:35 #10
Hmm.
Der er et link her hvor man kan deaktivere airplane mode. Det kræver blot at man har noget i register der hedder "RadioEnable"
https://www.kapilarya.com/fix-windows-10-stuck-in-airplane-mode

OBS.Du skal ikke ændre på noget derinde hvis du ikke har RadioEnable
Avatar billede poko1 Ekspert
08. februar 2017 - 19:53 #11
#10 Jeg kan se en Bærbar ASUS bag artiklen.
https://billedeupload.dk/images/GTBuh.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2017 - 19:49 #12
Ok poko1.
Jeg tænker blot der måtte være noget i registeret man kan rette til så den bare ikke kan komme på flytilstand som stationær pc. Jeg har endnu ikke fundet noget andet bud desværre :(
Avatar billede Ove Novice
16. februar 2017 - 22:56 #13
Har skiftet netkort - TAK til alle for hjælpen.