Jeg er lidt bange for ikke at have fået lavet et korrekt setup af Office365 - jeg har problemer med at gemme dokumenter direkte på sharepoint. Jeg har læst mig frem til, at jeg direkte fra et dokument kan gemme ved "Gem på Sharepoint", men denne funktion fremkommer ikke hos mig. Jeg er af den opfattelse, at jeg ikke har fået forbundet elementerne i Office365 Mvh. Bjarne
Det er et lidt giftigt emne i øjeblikket, fordi der er ret mange elementer i opsætningen.
Umiddelbart tror jeg dog du burde kunne "nøjes" med at gå i "Filer" -> "Gem som" -> Tilføj placering -> vælge Sharepoint, og så logge på med din sharepoint bruger.
Skal du ud i også at have dokumenterne tilgængelige direkte på din PC (offline), bliver det svært.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien