Avatar billede Bjarnekrog Praktikant
12. februar 2017 - 09:16 Der er 1 kommentar

Office 365 opsætning af Sharepoint og One-drive

Jeg er lidt bange for ikke at have fået lavet et korrekt setup af Office365 - jeg har problemer med at gemme dokumenter direkte på sharepoint. Jeg har læst mig frem til, at jeg direkte fra et dokument kan gemme ved "Gem på Sharepoint", men denne funktion fremkommer ikke hos mig.
Jeg er af den opfattelse, at jeg ikke har fået forbundet elementerne i Office365
Mvh. Bjarne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. februar 2017 - 10:42 #1
Det er et lidt giftigt emne i øjeblikket, fordi der er ret mange elementer i opsætningen.

Umiddelbart tror jeg dog du burde kunne "nøjes" med at gå i "Filer" -> "Gem som" -> Tilføj placering -> vælge Sharepoint, og så logge på med din sharepoint bruger.

Skal du ud i også at have dokumenterne tilgængelige direkte på din PC (offline), bliver det svært.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester