Avatar billede PolleKolding Mester
16. februar 2017 - 09:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

opdatering af skærmkort

Kære Eksperter.
Jeg anvender Windows 10

Den automatiske opdatering i windows 10 meddeler at der er en opdatering NVIDIA AM21.21.13.7654, men den kan ikke installere den.

Kan jeg fjerne denne automatiske hentning af opdateringen, jeg er godt tilfreds med mit skærmkort og det virker irriterende at systemet bliver ved med ved med at skrive fejl fordi den ikke kan hente opdateringen.

Mange hilsener
Polle
Avatar billede PolleKolding Mester
16. februar 2017 - 10:01 #1
Jeg ser nu følgende meddelelse, NVIDIA kontrol panel 8.1.1000.0 er holdt op med at fungere, windows lukker programmet.

Jeg ved ikke hvad det betyder, men måske hænger det sammen m ed mit spørgsmål.

Polle
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 10:52 #2
Hvis du kører en opgradering Til Windows 10 fra en tidligere version? Er det nok en god ide At opgradere til Windows 10 versionen.
Direkte link til Download her!
http://download.windowsupdate.com/c/msdownload/update/driver/drvs/2017/01/c97b77a3-0e76-4284-bbb5-4021c6ba4e84_82fbd1f21d14aff31dacd00276210928ab96ec2f.cab
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 11:01 #3
Når den er udpakket skal du næsten ned til bunden i mappen og trykke på setup.exe
Avatar billede PolleKolding Mester
16. februar 2017 - 11:47 #4
Hej poko1
Skal jeg læse windows 10 ind igen??

Jeg har kørt windows 10 længe og i slutningen af 2016 foretaget en stor opdattering.

Hilsen
Polle
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 12:03 #5
Hvis det er den gratis opgradering er det måske en god ide med en ren installation.
ellers skulle du Windows download fejlretning
https://aka.ms/wudiag
Avatar billede PolleKolding Mester
16. februar 2017 - 12:38 #6
Windows fejlret har ikke virket.

Når jeg førsøger at bruge den tilsendte opgradering af NVDIA driver ved at trykke på exe får jeg følgende besked. "Denne NVDIA grafikdriver er ikke kompatibel med denne version af Windows.

For god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg windows 10 pro, 2016, 64bit
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 13:51 #7
Jeg kører også 10 Pro og hvis de oplysninger i #0 NVIDIA AM21.21.13.7654
er dit Grafikkort så er det Windows 10 Driveren!
Men du skulle måske overveje en ren installation?

Også mig Polle.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 13:58 #8
Hvis det er en Laptop? er det anderledes.
NVIDIA GeForce GTX 1080 M
Avatar billede PolleKolding Mester
16. februar 2017 - 15:33 #9
Måske er den omtalte NVDIA driver slet ikke til skærmkortet som hedder NVDIA GeForce GT 530, men hvad er den så til og kan jeg helt fjerne den opdatering så jeg kan undgå at windows forsøger at opdatere den hele tiden.

Andet problem vedrørende opdataring.
Opdatering KB 3206632
Hej.
Jeg har installeret windows 10 64bit
Jeg har problem med opdatering KB 3206632, den stopper når der er hentet 90% af opdateringen.

Jeg har ventet i timevis på at den skulle fortsætte med den rører sig ikke ud af pletten.

Flere gange har jeg indlæst et nyt image, men det samme gentager sig.

Mange hilsener
Polle

Ved at installere ren installation mister jeg vel en del af mine ældre programmer!
Jeg ved heller ikke hvordan jeg skal installere, jeg har ingen dvd med win10. Jeg hentede programmet via mit installerede Win8
Tak for din tålmodighed.
novise Polle
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 15:55 #10
Jeg har lavet en vejledning med link til download både 32 & 64Bit Der er valgmuligheder til ISO DVD eller USB
http://www.filedropper.com/sdankanduhenteoginstallerewindows10
Avatar billede PolleKolding Mester
19. februar 2017 - 12:01 #11
Tak for hjælpen Poko1