Avatar billede lurup Ekspert
16. februar 2017 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Engelsk til dansk i PDF

Hvis man har en PDF fil , feks. en teknisk manual , findes der så nogen programmer som kan oversætte disse fra engelsk til Dansk ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. februar 2017 - 16:09 #1
Avatar billede eurositi Ekspert
16. februar 2017 - 16:49 #2
@ michael_stim
Nydeligt værktøj.
Avatar billede milter Ekspert
16. februar 2017 - 20:31 #3
Du skal bare være 200% opmærksom på, at enhver online-oversættelse højst sandsynligt vil indeholde en hel del både sproglige og meningsforstyrrende fejl. Jeg kender ikke nogen computerbaserede oversættelsesprogrammer, som kan oversætte fejlfrit, så hvis du /I ønsker noget, som er på samme, forhåbentligt professionelle niveau som originalen, så er der ingen vej uden om en manuel gennemgang af dokumentet af en professionel eller meget teknisk kyndig person.
Avatar billede lurup Ekspert
16. februar 2017 - 22:27 #4
1000 tak.....det virker 100%
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 14:25 #5
du kan ikke oversætte teknisk engelsk (typisk IT bøger) til noget ordentligt dansk.

skal den information du skal bruge på dansk, og gå igang med at lære engelsk!