Avatar billede jodde Praktikant
16. februar 2017 - 20:39 Der er 1 løsning

Hjælp til "custom serviceskema" i Word

Hej alle I dejlige og kloge hoveder !

På min arbejdsplads (er i bilbranchen), har vores værkstedsteam ytret ønske om at få lavet et "custom" / home made serviceskema, som udleveres til kunderne, sammen med deres bil.

Grunden til dette er, at vi pt ikke syntes, at det der leveres fra bilfabrikanten, er meget bevendt til det Danske marked.

Så i stedet for vil vi gerne lave vores eget, som skal være ultra simpelt, men samtidigt informativt, og nemt for os der skal udfylde dem, at bruge arket.

Derfor har vi nu selv lavet eet i Word, som opfylder de få ønsker vi har, og som vi derfor nu kører med.

Men... Jeg (og andre brugere) mener at det kan og bør vi kunne lave bedre og lidt grafisk flottere ! Men vi har desværre ikke selv evnerne til det...:-(

Det skal kun bruges internt i huset, og er ikke et officielt serviceskema, som hverken fabrikant, importør, eller kæde deltager i.

Jeg kaster derfor en bold ud i luften, med et stort håb og ønske om at den vil blive grebet af een eller flere, der gerne vil komme med nogle forslag til hvordan et serviceskema kan strikkes sammen i word.

Jeg sender naturligvis gerne det ark som vi selv har udarbejdet, og som vi nu bruger, sammen med mine idéer til ændringer/forbedringer.

Derfor: Har du tid, lyst og lejlighed til at vise dine kreative evner indenfor Word, må du meget gerne kontakte mig, For syntes det kunne gøres så meget mere indbydende, og interessant for vores kunder, end vores nuværende "homebrew"-løsning.

Kunne du tænke dig at hjælpe (desværre helt gratis og uhonoreret), er du velkommen til at sende mig en mail på: hjaelptilserviceskema@henriksen.mail.dk
Så sender jeg som sagt gerne lidt mere info retur, så du har lidt mere viden om "projektet",

På forhånd 1000 tak for hjælp og velvillighed !

Mvh. en ikke-kompetent-word-bruger :-)
Avatar billede ebea Ekspert
20. februar 2017 - 21:16 #1
Jeg har sendt en færdig løsning, som oplæg til dit skema!