Avatar billede caco52 Juniormester
19. februar 2017 - 11:38 Der er 5 kommentarer

Mozilla Firefox vindue kan ikke lukkes

Hej
Jeg har et irriterende problem. Jeg bruger blandt andet Mozilla Firefox. Jeg har nu et vindue åbent - åbnet i  Mozilla Firefox. Jeg har vel to faneblade der. Men det hele er låst. Når jeg klikker på et faneblad sker der intet. Når jeg prøver at lukke hele siden ned sker der intet. Hvad skal jeg gøre for at få lukket sådan en side ned ? Jeg ved ikke hvordan jeg genstarter computeren. Måske det kunne hjælpe.
Carsten
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. februar 2017 - 11:53 #1
Prøv at trykke tænd/sluk knappen, og hold den inde til maskinen stopper.
Vent lidt med at starte den igen, så skulle vinduet være væk.
Jeg kender ikke selv til Firefox idet jeg anvender IE (Internet Explorer 11)
Prøv nedenstående link (der ganske vist er på norsk)

https://support.mozilla.org/t5/Firefox-is-slow-or-stops-working/Firefox-henger-eller-svarer-ikke-hvordan-fikse/ta-p/39712
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2017 - 11:54 #2
Alt+F4?
Alternativt højreklik processlinje og gå i jobliste.
Under processer står Firefox. Højreklik og afslut job.
Starter Firefox automatisk med Windows opstart?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2017 - 13:08 #3
Eller endnu en mulighed. Kør CCleaner. Når den rydder op, spørger den om Firefox skal lukkes.
Avatar billede caco52 Juniormester
19. februar 2017 - 15:46 #4
På en eller anden måde er siden gået væk. Men hvis jeg så prøver at installere Mozilla Firefox igen siger den at siden kører og skal afinstalleres. Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. februar 2017 - 16:27 #5
Kontrolpanel>Fjern programmer - klik på linjen med "Mozilla Firefox" > vælg "Afinstaller".