Avatar billede 450025 Ekspert
20. februar 2017 - 02:38 Der er 4 kommentarer

Endre Språk Win10 Pro

Må hjelpe en Venn han har kjøpt denne.

New arrival Quad Core Intel Celeron N3150 Braswell Fanless Industrial Mini PC Optical 2 RS232 Windows 10 HTPC
i denne kan han velge blandt disse språk.

Arabic  German  Russian Spanish med flere, men ikke det han ønsker hans valg som er Norsk Bokmål    ( og det forstår jeg jo)

Kan jeg bruke vanlig Prosedyre for dette, ville bare spørre så ikke jeg gjør noe feil?  Takker for hjelpen.

Arne fra Thailand.
Avatar billede posten Ekspert
20. februar 2017 - 04:58 #1
er det en kopi du har af win 10  så er den DÅRLIGT  lavet men som start ændre du område og hvis du stadig ikke kan finde den må du hente den hos microsoft på min kan jeg vælge mellem ny norsk og norsk held og lykke med det
Avatar billede 450025 Ekspert
20. februar 2017 - 05:30 #2
Takk for svar posten. Mulig jeg ikke forstår deg beklager det.
Min Venn her han har kjøpt denne maskinen, jeg sitter med den her, helt ny mini pc og ser helt ok ut.

New arrival Quad Core Intel Celeron N3150 Braswell Fanless Industrial Mini PC Optical 2 RS232 Windows 10 HTPC

Hva selger har satt inn av språk vet ikke jeg, har ikke åpna enda, han har antakelig brukt et av dem 7 språk han har peiling, Russisk for all del? å ferdig med det.

Jeg har endre språk før det gikk da greit, burte også gjøre det denne gang.
Jeg kunne gjøre du nu jeg, vil bare ikke kludre til en maskin som andre har kjøpt og kanskje må retunere av den grunn. Får han ikke satt opp Norsk Bokmål da blir det retur.

Hadde det vert min maskin hadde jeg bare satt igang jeg. Beklager det ble lidt bryderi for deg håper du forstår meg nu Men Takk.

Arne.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. februar 2017 - 05:31 #3
Avatar billede 450025 Ekspert
20. februar 2017 - 05:55 #4
Hei poko1 du gir deg ikke du, du da setter jeg igang dette kan jeg, men grunn for jeg stilte spørsmålet, en bør ikke kludre med annen mands eiendom. Hvis Retur.

Er klar over det er et Kina produkt, men Nettsiden hvor den ble kjøpt virket Seriøs.

Nu skal jeg bare få Gubben til å smile her, Thai elandig Engelsk med et nødskrik får han nu Norsk Bokmål så blir der en øl på meg i dag, Tror?

Ha det godt igjen da.

Arne.