Avatar billede TheBonden Novice
24. februar 2017 - 17:58 Der er 5 kommentarer

Label print hjemme 8 label per ark hvor dan med magner

hej jeg har købt nogle labels på A4 ark med 8 label på 2 koloner og 4 raker
der magner i melem 2 koloner men ikke noge melem rekerne
jeg har et InDesign dokoment med en side i størelse 99,1mm x 67,7mm som også er størelsen på labelen

har gjor noget i den stil med A5 label hvor der er 2 labels på A4 ark
det gjore jeg ved at printe på Adobe printer først og så bede Adobe reder printer2 sider per ark men det virker ikke med de nye label dan den fordeler over skuds pladesen melem alle label hvor dan gør man det
labelsen er Nordic office REF:202574
købt i red office

den beste løsning ville være hvis jeg kan gøre det i Adobe reder eller Adobe pro
Avatar billede finb Ekspert
24. februar 2017 - 21:20 #1
Du kan lave 3 kolonner og 4 rækker i Excel,
hvor det er nemt at tilpasse margener og
kolonne-bredder / række-højde.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. februar 2017 - 08:53 #2
Send InDesign dokumentet til fr@finnrasmus.dk og oplys målet på margener.
Så opretter jeg en pdf-fil med denne opsætning - uden rammer:
http://finnrasmus.dk/labels.pdf

Jeg kan kun håndtere InDesign CS5 og ældre. Hvis det er nyere, har jeg brug for en billedfil (screenshot eller andet), så jeg kan genskabe det.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. februar 2017 - 09:04 #3
Hvis du kan eksportere InDesign dokumentet som pdf, kan jeg bruge den.
Avatar billede TheBonden Novice
25. februar 2017 - 09:29 #4
Jeg skal lave flere opgaver over flere månder

Jeg har fundet et plugin til adobe som kan men i den fri version kan man kun arbejde med 2 sider per ark
Og det koser en del at købe
Så nu leder jeg efter et plugin som er biligt eller gratis
Da det er privat brug og til flytekasser labels
Og opbevarings kasser
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. februar 2017 - 09:34 #5
Har du en version af Adobe InDesign programmet?