Avatar billede PolleKolding Mester
28. februar 2017 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

GOOGLE?

Hej
Hvordan slipper man fri af GOOGLE? uden at ødelægge andre de Google- programmer. f.eks. GOOLE mail etc.
Jeg var lidt tilfældigt inde i min GOOGLE mail da jeg fiki lyst til at se på det der GOOGLE+ jeg blev meget forbavset over alt det skidt i form af reklamer m.m. der var indgået på kontoen, jeg har aldrig oprettet den.
POLLE
Avatar billede PolleKolding Mester
28. februar 2017 - 15:53 #1
Undskyld der var for mange fejl i mit første indlæg.
Hej
Hvordan slipper man fri af GOOGLE+ uden at ødelægge andre de Google- programmer. f.eks. GOOGLE mail etc.
Jeg var lidt tilfældigt inde i min GOOGLE mail da jeg fiki lyst til at se på det der GOOGLE+ jeg blev meget forbavset over alt det skidt i form af reklamer m.m. der var indgået på kontoen, jeg har aldrig oprettet den.
POLLE
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. februar 2017 - 16:16 #2
Jeg ved det ikke med hvis der er reklamer der generer så prøv AdBlockPlus.
Jeg garanterer ikke for at det hjælper, men det skader ikke.

https://adblockplus.org/
Avatar billede INK Ekspert
28. februar 2017 - 17:23 #3
Du kan blot undlade at bruge Google+ eller du kan gå ind i Google+ og under indstillinger slette din profil fra Google+.
Du kan evt. nøjes med at rette visse indstillinger om publicering m.v.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2017 - 19:40 #4
som ink skriver - slet din google+ profil. Det gør så, at du ikke ser den - men google ved stadig alt om dig (andre alm brugere ser heller ikke mere end du gør), Hvis du vil undgå det, så skal du droppe internet, og køre al telefoni på gamle nokia'er.
Avatar billede 450025 Ekspert
01. marts 2017 - 02:27 #5
Hei Polle du har alt fått 2 gode råd, det beste råd er nok som claes57 skriv over droppe internett og har du ikke en Nokia er der sikkert et marked du får kjøpt en gammal Nokia da er du kvitt alle problemer.
ErikHg ga deg en henvisning som peker til Adblock +  en utrolig fin løsning jeg har hele 2, den ene har en hand. (og den seier)
(Den mest populære Chrome utvidelsen med over 40 millioner brukere! Blokkerer annonser over hele internett.)  er ikke det flott.

Den andre står der  ABP.
(Brukes av over 50 millioner personer - et gratisverktøy som blokkerer alle sjenerende annonser, malware og sporing.) kan det være enklere?

Jeg bruker bare Google og Google + For det er den beste Nettleser for meg ingen tvil, har ikke reklame i hele tatt, det er nesten så jeg savner Reklame jeg, (Merkelig) men sandt.
Google har utvidelser sett dem der, da får du en bedre Hverdag, men faktisk som claes57 skrev bruk Nokia ikke dårlig den heller, valget er ditt.

Arne Fra Thailand.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 03:44 #6
#1 glem google+ og skid på det. alle der gider læse i det, kan læse alt muligt om dig der. uanset hvad du har oprettet.

#2 du kan godt få slettet alt det google du vil, men så skal du henvende dig direkte til google. du kan finde deres tlf nr til supporten som er i irland, de taler dansk. det nummer kan du finde inde i adwords. men først skal du rode inde i deres hjemmeside for at finde rundt i det. måske er du nød til at være kunde (jeg er fordi jeg har købt youtube reklamer), men alligevel, det var en omgang jungle roderi, at finde ud af et tlf nr derinde. men da jeg så endelig fik talt med dem, gik tingene som jeg ville.

:)

#3 du kan ikke slippe af med google. de er i samtlige browsere, og din computer opretter forbindelse til dem, og det er for at de ved, ALLE links du besøger.

hvis du vil ud af det, skal du få EU til at lave loven om... :)
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 03:47 #7
google + er noget pjat, slet ikke gennemtænkt, som var designet til at konkurrere med facebook.

hvis det var et datamatiker projekt der skulle afleveres til en prøve, ville jeg ikke give det mere end 5 - hvor facebook så får 13 :)

#facebook er ikke et 13 tal, men det var for at sige noget om google+
Avatar billede 450025 Ekspert
01. marts 2017 - 05:57 #8
sidwave. fint innlegg dette er ikke uenig med deg, enhver snakker ut fra sitt ståsted.
Slett hele Google bli ferdig med det, bruk heller (MicrosoftEdge) der er 3% som bruker den. Snart går også dette på Museum?

Er Google useriøs i dine øyne fjern den da vel så enkelt, ringe ti Irland å rote rundt i grøten er bare tull. (Men kontakte EU den likte jeg.) Herlig.

Sette Tall på ting lidt artig det også 13 jeg har slettet Fasebook, DELITET hva skal jeg med LIKES  du har 100 Likes? er det et mål? jeg har 100 Venner der, nu er kvitt alle det skramlet nei Takk jeg er ikke oppkjøpt av Fasebook.

Nu har bare dem gode gamle Venner jeg vil ha det, hva Google vet om meg gir jeg blanke i, tror du virkelig at man er anonym på nettet, da kan du tro om igjen.

Men spørsmålet var egentlig ikke dette her, (Reklamen var problemet) og det er der svar på inne her. 2 fine svar på det.

Holder ikke det Så kjøp det Gamle Gråbein til Nokia som claes57 sa da er alle problem løst.

Arne.
Avatar billede PolleKolding Mester
11. marts 2017 - 17:03 #9
Forsøger på anden måde