Avatar billede frem-ad Professor
03. marts 2017 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DR afspilling i Firefox problem

Hej
Jeg har haft computeren formateret og så installeret igen. Jeg bruger firefox som browser. Når jeg er inde på DR tv eks. https://www.dr.dk/tv/se/arvingerne/arvingerne-3/arvingerne-iii-8-9 så første gang der stod der aktiver VlC medie player og sagde jeg ok til, så kom den med boks ¨tillad¨ eller ¨tillad og husk¨ og der tog jeg tillad og husk, men nu i video vinduet står den bare med VLC logo og jeg kan ikke se, hvordan ændre jeg det så jeg kan se?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2017 - 19:35 #1
Du skriver du har formateret computeren. Men har du installeret vlc så?
Og hvis du har fungerer den korrekt på de andre medier den skal afspille?
http://www.videolan.org/vlc/index.da.html
Avatar billede frem-ad Professor
03. marts 2017 - 20:13 #2
Den fungerer på det der er på harddisken, men det er vel egentlig slet ikke vlc der skal afspille i DR det er vel deres egen afspiller, eller flash player. YouTube fungere jo
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2017 - 21:07 #3
Ja jeg tror du har ret i at det måske skal være Flash Player du mangler.
Prøvede linket og jeg så det med det samme uden at installere noget. Jeg har både Vlc og Flash Player på denne pc. Så Flash Player løser sikkert dit problem.
Avatar billede frem-ad Professor
04. marts 2017 - 08:50 #4
Nu har jeg prøvet og afinstaller VLC det hjalp ikke, men jeg kan også se under programmer i firfox er der nogle henvisninger til VLC. så hvordan nulstiller programmer i firefox så se om det hjælper, jeg kan ikke lige finde en knap til det,
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2017 - 12:39 #5
Hvis du trykker på de tre streger øverst til højre kommer du i indstillinger. Tryk på tilføjelser og gå i udvidelser og plugins. Her kan du så deaktivere og aktivere som du vil. Prøv at se om der er noget her der kan hjælpe dig.
Avatar billede frem-ad Professor
04. marts 2017 - 17:12 #6
Så lykkes det, men det krævede en geninstallation Flash player, og så fandt browseren den skulle bruge flash player.
Og jeg har installeret VLC på ny tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
04. marts 2017 - 17:16 #7
Velbekomme :-)