Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2017 - 10:26 Der er 3 kommentarer

Sending af data mellem hjemmesider

Hej Eksperter
Jeg vill høre om der skulle være nogle som kan fortælle mig hvordan man kan sende data fra hjemmeside til hjemmeside.

Det jeg tænker er, at man har en hjemmeside som hedder fx hjemmeside.dk, og dertil har et subdomæne som hedder eksempel.hjemmeside.dk.
På hjemmesiden eksempel.hjemmeside.dk kan man logge ind på sin bruger, og evt ændre i sine kontooplysninger. Når man har ændret i sine kontooplysninger vil de være ændret på hjemmeside.dk.

Hilsen
Daniel
Avatar billede acore Ekspert
05. marts 2017 - 10:45 #1
Du kunne bruge samme database på de to sider.

Der er et hav af muligheder. Måske du kunne beskrive din opsætning og dine ønsker lidt mere?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2017 - 10:51 #2
Det man skal kunne på siden er at finde nogle nærliggende personer fx, lidt lige som krak.
De personer man kan finde på siden, er personer som selv har oprettet en bruger på hjemmesiden. Så tænkte jeg at man måske kunne lave et subdomæne eller DNS-domæne, hvor man logger ind på sin bruger, og redigere i sin profil.
Avatar billede acore Ekspert
05. marts 2017 - 14:39 #3
Baseret på hvad du forklarer, forekommer det oplagt at benytte samme database.