Avatar billede Noah_RC Juniormester
06. marts 2017 - 19:29 Der er 14 kommentarer

Køb af ny pc hjælp

Jeg skal have en ny pc og er ikke den bedste til at finde gode tilbud og gode pc'er til lav pris. Så hvis jeg kunne få lidt hjælp ville det være super.

Budget: maks 6500, men hvis nødvendigt lidt over.

Pls hjælp
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2017 - 19:30 #1
hvad skal den bruges til, og er det stationær eller bærbar du vil have?
Avatar billede Noah_RC Juniormester
06. marts 2017 - 19:58 #2
Stationær og jeg skal bruge den til gaming.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2017 - 20:10 #3
har du skærm, tastatur, mus, højttalere/headset i forvejen?
Avatar billede Noah_RC Juniormester
06. marts 2017 - 20:16 #4
Ja ja mangler bare en god pc som jeg kan spille på
Avatar billede Noah_RC Juniormester
06. marts 2017 - 20:17 #5
Har heller ikke Windows USB eller hvad det nu hedder
Avatar billede Stifski Juniormester
06. marts 2017 - 20:26 #6
Jeg kigger lige med :)
Avatar billede Noah_RC Juniormester
06. marts 2017 - 20:58 #7
Nogle der kan hjælpe?

Claes?
Avatar billede eurositi Ekspert
06. marts 2017 - 21:25 #8
Denne her kan stort set holde budgettet (Windows medfølger ikke, så du ryger op på lige over 7000), og grafikkortet er meget godt (Geforce 1060 med masser af GPU RAM): http://topdata.dk/product.asp?product=10879
... Mus og keyboard og evt. en større/ekstra harddisk skal nok oveni, men så er du helt klar til at trække alle spil på høje settings.

Hvis du også står og mangler en skærm, kan du overveje modellen på Topdata-forsiden, hvor der medfølger skærm... Men igen: Windows og det andet kommer oveni.

MM-Visions model lander nogenlunde samme sted rent prismæssigt:
https://www.mm-vision.dk/visiongaming/vision-game-VG-pc
Avatar billede eurositi Ekspert
06. marts 2017 - 21:34 #9
Hvis du alligevel overvejer en bærbar (det vil jeg dog som regel ikke anbefale), er dette her et vældig godt tilbud:
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/lenovo-legion-y520-15ikbn-80wk-id-17804496.aspx
Bærbare gamere med disse specs ligger normalt langt højere prismæssigt. Og i sagens natur medfølger både skærm, Windows 10 og keyboard.

Jeg nævner den kun, fordi jeg lige opdagede tilbuddet i går aftes.
Avatar billede Noah_RC Juniormester
07. marts 2017 - 07:13 #10
jeg ved bare ikke 100% hvad der skal være i en pc og jeg kan se den på topdata mangler lidt
Avatar billede Noah_RC Juniormester
07. marts 2017 - 07:22 #11
Jeg har også kigget lidt på froggaming de har lidt bedre valg muligheder
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2017 - 09:34 #12
windows: brug en 8gb usb-stick og en anden pc og gå til https://www.kinguin.net/category/22175/windows-10-home-oem-key/ ca 200kr.
de har også pro og ældre versioner hvis det skulle være.
Avatar billede Noah_RC Juniormester
07. marts 2017 - 12:55 #13
men jeg aner ikke hvordan man bruger dem
Avatar billede Noah_RC Juniormester
07. marts 2017 - 20:33 #14
har ingen anelse om hvordan man gør det du snakker om claes