Avatar billede OxTheLade Novice
08. marts 2017 - 18:38 Der er 4 kommentarer

Skrev Denmark under state på Ebay

Hej folkens. Jeg bestilte noget fra Ebay her den anden dag, og ved en fejl skrev jeg Denmark to steder. I State og country. Mit spørgsmål er så om, at det vil gør nogle forskel, eftersom vi ikke bruge State i Danmark. Vil jeg stadig modtage pakken pga. sådan en lille fejl?

Bestilling ser sådan her ud

Name: Michael (Mit efternavn)
Street: (Har skrevet mit gadenavn og hus nr)
City/state/postal code: (min by), DENMARK, (mit post nr)
Country: Denmark

Tak på forhånd :)
Avatar billede madklub Guru
08. marts 2017 - 18:45 #1
Bare rolig. De finder ud af det...
Avatar billede OxTheLade Novice
08. marts 2017 - 18:57 #2
Og det er du 100 på?
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. marts 2017 - 20:33 #3
#1 Jeg tror egentlig det vigtigste er at postnummer bynavn(zip-code) vejnavn (street) og land er med.
Jeg har også nogen gange fået noget leveret fra bl.a. USA og der har stået Denmark to gange, men det er da kommet frem.
Avatar billede OxTheLade Novice
08. marts 2017 - 21:38 #4
Okay dejligt at høre. Du ved, jeg ville bare være sikker :-) Men tak fra respons