Avatar billede Morten Professor
09. marts 2017 - 08:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Refresh

Hej

Jeg vil høre i kan sige mig, når jeg har lagt en side ind med en refresh
<meta http-equiv="refresh" content="86400000;URL='antal_besoge_hits.php'">

Vil den så gøre det automatiske inde i serveren eller skal der være en browser.
Det er fordi jeg gerne vil have den opdater efter 24 timer.
Så den kan ligge de oplysninger ind fra min besøgs tæller

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Slater Ekspert
09. marts 2017 - 08:29 #1
HTML læses kun af browseren. Der skal være en browser der står og viser siden før meta-tags bliver læst og udført.

Hvis du vil have at en server-side bliver udført en gang i døgnet, så er det et cronjob du leder efter (eller en Scheduled Task på en Windows-server). Hvis du ikke har direkte adgang til din server, som man typisk ikke har på webhoteller, findes der masser af webservices der gør det for dig.
Prøv f.eks. at søge på "web cron" - der kommer masser frem.
Avatar billede Morten Professor
09. marts 2017 - 08:34 #2
Mange tak for svar, og gode råd.

Du må have en god dag :-)

Med venlig hilsen
Morten