Avatar billede gini Juniormester
11. marts 2017 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Batteriproblemer

Jeg har en 2 år gammel Samsung Galaxy Tab 3 tablet, hvor jeg har skiftet batteri 3 gange. Første gang jeg havde skiftet batteri til et nyt originalt Samsung batteri, gik der kun 2 måneder, hvorefter det blev mere og mere langsomt at lade batteriet op. Derefter bestilte jeg et nyt batteri på nettet. Desværre viste det sig, at det batteri, jeg modtog, overhovedet ikke virkede. Så jeg satte det andet batteri i, idet det stadigvæk virkede. Købte så et nyt batteri som jeg nu har haft i tabletten i 3 uger. Nu er dette batteri også blevet utrolig langsomt til at lade op. Efter 12 timers opladning fra 67% er det kun nået op på 92%. Hvad er der galt????
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2017 - 18:14 #1
Bruger du original oplader?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2017 - 23:38 #2
Det lyder ikke som om der er noget galt med dine batterier. Men mere som om der er noget galt med din tablet. Ind til service med den efter min mening.
Avatar billede gini Juniormester
12. marts 2017 - 07:20 #3
Jeg bruger den originale oplader som giver 2 ampere. Jeg prøver nu en anden oplader, der er til min mindre tablet og som ifølge det, der er skrevet på den, også giver 2 ampere.
Håber ikke, at det er tabletten, der er noget i vejen med....
Avatar billede gini Juniormester
14. marts 2017 - 13:20 #4
Jeg har nu prøvet mig frem med det andet stik, men det tog 10 timer at oplade fra 62% til 76%, så det må være tabletten, der er noget galt med.