Avatar billede Mathias Nielsen Praktikant
14. marts 2017 - 00:17 Der er 4 kommentarer

laderen lader ikke når der spilles online på min Acer bærbar

Min acer bærbar lader ikke når jeg spiller online. der intet problem når jeg sidder og er på nettet og tjekker facebook, men når jeg skal ind og spille CS:GO fx, så springer laderen fra, og jeg må næsten hele tiden tage laderen ind og ud for at kunne være med uden at der lige pludselig ikke er mere strøm på batteriet. Har prøvet at pille batteriet ud og bare køre på laderen, men alligevel slukker computeren. har også prøvet at skifte lader, men problemet kommer igen.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. marts 2017 - 11:36 #1
Det kan være laderen der bliver overbelastet. Bliver den meget varm.
Det at du godt kan komme på nettet og facebook kunne godt pege i retning af, at laderen ikke rigtig er kraftig nok.
Avatar billede Mathias Nielsen Praktikant
16. marts 2017 - 23:58 #2
ja den bliver sån forholdsvis varm, men har du ellers et godt råd til hvor man ka købe en ny og hvor henne?
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. marts 2017 - 10:32 #3
Ja det har jeg.

Du skriver at du har en Acer bærbar. Der skal du så også opgive modelbetegnelsen på maskinen.

Jeg har indsat et link til et firma i Ålborg.
Der kan du gå ind at søge på netop din model, og hvis ikke der umiddelbart er "gevinst" så prøv at kontakte dem. Jeg har selv flere gange købt ting der og er godt tilfreds :-)

http://www.datamarked.dk/stroemforsyning/acer/modelkategori.html
Avatar billede Mathias Nielsen Praktikant
19. marts 2017 - 21:16 #4
okay, tak. jeg prøver at høre dem ad :)