Avatar billede knuldefar1942 Forsker
19. marts 2017 - 15:02 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

gmail

hvdan laver man nr 2 gmail  jeg har kun 1 tlf nr når jeg lukker ud beder den om et tlf nr jeg har kun 1 så det kan man ikke  der er noget med opret filter hvor gør man det
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. marts 2017 - 15:29 #1
Jeg prövede at hjälpe dig för. Vi skal nok have mere at vide.

Er det en telefon?
Hvad skal du bruge det til?
Er det en ekstra konto du vil oprette?
Er det bare mail du vil have adgang til?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
19. marts 2017 - 15:54 #2
det er en ekstre konto jeg har kun et nr og den vil ha et nr når man opretter en mail hvad går man
Avatar billede store-morten Ekspert
19. marts 2017 - 16:55 #3
Hvis du har mailadressen jenshansen@gmail.com, så vil du også kunne bruge f.eks. følgende mailadresser:

jenshansen@googlemail.com
jens.hansen@gmail.com
jens.hansen@googlemail.com

http://www.forbrugerbloggen.dk/tips/faa-flere-mailadresser-i-den-samme-gmail-konto/
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
19. marts 2017 - 17:39 #4
er der en anden løsing til at opretette en gemil.com med et nr  jeg vil gerne fri for at makere alle felterne eller alle mails jeg har 1 nr  og vil gerne ha 2 gmail  nr 2 må gerne være blank
Avatar billede store-morten Ekspert
19. marts 2017 - 18:03 #5
Hvis du bruger ?Opret et filter? så vil du kunne få gmail nr 2 i sin egen mappe.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
19. marts 2017 - 18:23 #6
hvor står der opret et filter
Avatar billede store-morten Ekspert
19. marts 2017 - 18:55 #7
Det står i linket hvordan du gør :-)

Dog er det lidt svært at finde.
Du skal finde tanhjulet øverst til højre:
Indstillinger --> Øverst i menuerne finder du: Filter og blokerede adresser
Så finder du: Opret nyt filter

I Til feltet skriver du: @googlemail.com --> tryk: Fortsæt
Sæt flueben i:
Spring indbakken over
Anvend etiketten --> Tryk på: Vælg etiket --> Tryk på: Ny etiket --> Tast navn på mappe