Avatar billede lurup Ekspert
19. marts 2017 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pc uden internet adgang

Jeg har en Cnc maskine det styres med en pc med win 7 32 bit. Det er vigtig der ikke er forbindelse til nettet da maskinen bliver ustabil med net adgang da den så vil opdater og andet..Hvordan laver jeg så jeg kan komme på mit nasserver og jeg kan styre min pc via team viewer . De er på samme lokale net..VIGTID DET ER UNDEN NOGLE FORM FOR INTERNET..
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2017 - 17:14 #1
slå automatisk opdatering fra - det burde kunne være nok. Se evt efter i msconfig om der er andre programmer som autoopdaterer programmer/drivere og slå dem fra der. Afinstaller alt, der ikke skal bruges i produktionen (fx adobe programmer).
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2017 - 17:15 #2
osb: du skal have en lille viruskontrol og firewall (dem i windows er ok), da maskinen er på nettet.