Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 14:21 Der er 11 kommentarer

Mus og Tastatur virker ikke ??? Win XP sevP. 3

Jeg har fået det problem, at når windows indlæser holder min mus og mit tastatur op med at virke.
Jeg forsøgte så at lave en reparation med CD'en men lige så snart den begynder at installere holder de op med at virke, så jeg kan ikke engang gennemføre installationen.
Hvorfor jeg bruger XP er at mit bundkort ikke understøtter nyere windows versioner.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig videre
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. marts 2017 - 14:33 #1
Jeg har fundet et link  der forhåbentlig kan løse dit problem uden geninstallering af Windows XP.

http://www.edmartechguide.com/2010/08/solution-mouse-andor-keyboard-not.html
Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 14:51 #2
Desværre har jeg forsøgt at reparere installationen inde fra install, så jeg kan ikke gå ind som "sidste fungerende..", tænker på om der findes en mulighed far menupunktet "med kommandopromt", men er ikke så erfaren så har virkelig brug for hjælp her :-(
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 14:58 #3
Prøv at gå i BIOS og sæt til optimal eller hvad det nu heder i dit bundkort opsætning  husk At gemme prøv så med en genstart! Hvis det er USB Tastatur og mus så vælg alt USB Enablet.
Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 15:00 #4
Det vil jeg forsøge. Det der undre er at alt virker indtil den begynder med at læse windows ind.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 15:15 #5
Det er fordi du under BIOS Kører D.O.S.
Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 15:31 #6
dsværre hjalp det ikke at tvinge den til at finde usb porten. :-(
Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 15:44 #7
har valgt at køre en komplet installation på maskinen :-( det er surt sjov med at skulle gensksbe den med alle de programmer de rvar der. Men tak for indsatsen
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2017 - 16:47 #8
Har du ikke en ps2 mus og tastatur du kan bruge indtil alle drivere er på plads?
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. marts 2017 - 17:05 #9
Avatar billede wanthai Novice
21. marts 2017 - 17:19 #10
Som jeg skrev har jeg valgt at køren en ren installation, så der er ikke så meget at gøre.
Eter den rene installation kører det hele perfekt, alt virker igen, skal så bare have geninstalleret alle mine programmer ;-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2017 - 17:20 #11
Ok.