Avatar billede ZeBa Ekspert
22. marts 2017 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalender

Jeg havde engang en kalender til min android, som også var installeret på min pc, så de kunne synkroniseres. Nu kan jeg ikke finde den og ikke huske, hvad den hed. Nogen der kan anbefale en?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. marts 2017 - 22:16 #1
Det lyder oplagt at bruge HTTPS:\\calendar.google.com - Mon ikke også det er den du har brugt tidligere...
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. marts 2017 - 23:48 #2
Nemlig - og da jeg fulgte dit link, hoppede den faktisk ind på min kalender - det må vel være cookies.
Men skal jeg så bare installerede den på min mobil også?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. marts 2017 - 00:12 #3
Ja, hvis ikke den er installeret i forvejen. Den hedder bare *google kalender*
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. marts 2017 - 00:21 #4
Tak for hjælpen :)