Avatar billede tarj Novice
24. marts 2017 - 15:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bookmarks

Jeg ønsker at eksportere mine Chrome Bookmarks til en html fil.
Hvordan gør man det?

Dbh,
Thomas
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2017 - 15:55 #1
højreklik et sted i toppen og vælg Bogmærkeadministrator.
klik på Organiser - der er en eksport til html mulighed.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2017 - 15:56 #2
bogmærkeadministrator kan også findes med Ctrl+Shift+o
Avatar billede tarj Novice
24. marts 2017 - 17:06 #3
Det lykkedes.
Men Firefox bookmark browseren er noget dårlig
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2017 - 18:23 #4
Hvis jeg skal kopiere (eksport til html er kun min backup) så sletter jeg fx firefox. Så henter jeg en frisk version af firefox og når den startes, så beder jeg den om at importere fra fx Chrome. Så er de ens, og Firefox kan nu selv gemme data i sit format. Reelt har jeg kun backup af Chrome, og andre browsere skal importere fra den. Kan de ikke det, så har jeg heller ikke brug for dem.
Jeg bruger så Firefox til udvikling, ftp osv, og den del har jeg backup af via mozbackup.