Avatar billede tnla Mester
25. marts 2017 - 05:09 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Grå stribe på skærm

Hej,
Der er kommet en lodret grå stribe ned over min computer skærm, men det kan man vel ikke gøre noget gøre ved? (andet end at skifte skærm, sf)

Screenshot: http://imgur.com/a/9qD9i

På billedet er der 2 striber, men det må være kameraet, der fanger noget ekstra. Normalt kan jeg kun se 1 stribe.

Med en anden skærm tilsluttet er der ingen stribe.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 09:45 #1
det er nogle pixels i skærmen der kun har halv lysstyrke.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. marts 2017 - 11:38 #2
Det tyder desværre på syg skærm der nok må siges at være moden til udskiftning :-(

Nu ved jeg jo ikke om du vil ofre penge på en helt ny skærm eller en brugt. Er det sidste tilfældet så er her et link. Der har jeg selv købt computerdele er er godt tilfreds.

http://www.datamarked.dk/brugte-skaerme_872.html
Avatar billede tnla Mester
25. marts 2017 - 13:40 #3
Tak for svarene og link. Ja det tænkte jeg nok, de holder jo ikke evigt :-(

En sjælden gang imellem er striben faktisk næsten helt væk, og så håber man jo den forbliver væk, men den dukker sgu altid op igen, øv bøv. Nå men tak igen, og god weekend til jer :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
26. marts 2017 - 10:51 #4
Takk for adressen ErikHg om økonomien er stram,  er der en mulighet for flere  #2
gjore jeg det riktig nu Erik jeg lære jeg også. man treng ikke å kunne alt om man er Mester vet du.
Haper noen kan dra nytte av oppskriften din. Ha det godt ErikHg

Arne fra Thailand.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. marts 2017 - 13:10 #5
#4
Det var så lidt. Det er jo derfor Eksperten eksisterer. Der er mange ting omkring computere. Alle kan ikke vide alt, men når nogen ved noget og er parat til at hjælpe andre, så er man godt på vej.

ErikHg