26. marts 2017 - 17:19 Der er 3 kommentarer

Wordpress Galleri

Hej

Er der nogen som kender et Word  Press galleri hvor man kan oprette flere bruger som så kan ligger billeder ind ?

Det er fordi vi har været en gruppe afsted på ferie og mangle nu en mulighed for at dele billederne.

Hilsen Lars Mikkelsen
Avatar billede acore Ekspert
26. marts 2017 - 20:48 #1
Hvorfor ikke dropbox eller lignende?
27. marts 2017 - 16:50 #2
Fordi dropbox ikke er stor nok og jeg har adgang til en server med plads nok.
Avatar billede acore Ekspert
27. marts 2017 - 17:01 #3
I så fald kan du installere owncloud. Det er din egen Cloud. Tror ikke at alle web-hoteller er så vilde med det, men jeg installerede det uden problemer, og det kunne lyde som din egen server.

Owncloud.org er groft undervurderet!