Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2017 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Login felt er væk

Jeg har en problem

Når jeg starter min MAC op kommer der mit bruger navn samt gæsterbruger.
Der er ingen felt til at skrive login koden i ??

Hvad kan jeg gøre
Avatar billede sd8220 Seniormester
27. marts 2017 - 15:38 #1
Du skal da bare klikke på din bruger, så kommer feltet til at taste kode i.
Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2017 - 15:59 #2
Nej der sker ikke noget
Avatar billede Uvanga Ekspert
27. marts 2017 - 16:16 #3
Har du prøvet at trykke på: Enter
Så skulle feltet komme frem efter nogen sekunder.
Avatar billede sd8220 Seniormester
27. marts 2017 - 16:22 #4
og din mus virker? Til at markere og klikke på din bruger med ,-)
Hvis musen ikke virker, kan du bruge piletaster og retur til at markere din bruger og "klikke" på den.

Jeg går ud fra, at det HAR virket lige ind til i dag?
Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2017 - 16:32 #5
Det har virket til i dag..

Mus virker der sker bare ikke noget når man klikker på navnet og feltet til password er helt væk
Avatar billede sd8220 Seniormester
27. marts 2017 - 18:45 #6
Og du har selvfølgelig også prøvet at klikke på gæstebruger?

Og prøvede du med tastaturet?

Kunne du bare evt "for sjov" prøve med en anden mus/andet tastatur - meget gerne med kabler.

Ellers ville jeg nok se, om jeg kunne få startet din maskine i recovery-mode og kørt diskværktøjs reparation og også gerne startet i AppleHardWare-test.
Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2017 - 19:36 #7
ok.....prøver i morgen på elevens mac