Avatar billede masteraaen Novice
29. marts 2017 - 21:24 Der er 3 kommentarer

Se film med Espon EH-TW450 projektor + soundbar

Jeg kan ikke finde ud af at kombinere min projektor med også at få lyd over i en soundbar.

Lyden kommer kun ud af projektoren.

Der er ellers fin plads bag på projektoren til at stikke hvid, rød og gul ledning ind i de tre stik. Hvid, rød og gul ledning passer går også over i sound bar. Denne kan stilles på aux, coax, audio-in og optical. Jeg ved ikke, hvilken der skal bruges, men ingen af dem virker.

Hvordan pokker ser man en film på projektoren (fra pc) og så får lyden med ud i nogle ordentlige højttalere???
Avatar billede milter Ekspert
29. marts 2017 - 23:20 #1
Så vidt jeg kan se på manualen til din EH-TW450 er der kun indgang for lyd på den, ingen udgang. Det betyder, at du skal forbinde lydudgangen på din PC direkte til din soundbar.

http://pdf.myprojectorlamps.com/projector-manuals/pdf/EPSON/EPSON%20EH-TW450.pdf
Avatar billede masteraaen Novice
30. marts 2017 - 08:53 #2
Det synes jeg også, jeg har prøvet. Men pc sender jo lyden med over på projektoren.  Kan man opdele det? Eller sende det begge veje?
Avatar billede milter Ekspert
30. marts 2017 - 11:53 #3
Lyden kommer over på din projektor via den hvide og den røde ledning.De to ledninger skal kun forbindes fra computeren til din soundbar, og du skal formentligt stille din soundbar på "audio-in".

Hvilken computer og soundbar har du? Og hvilket styresystem, dvs. Windows 10, 7 eller ...?