Avatar billede kkims Mester
02. april 2017 - 09:28 Der er 7 kommentarer

Start ASUS ULTRABOOK I SAFE MODE WIN 10

Hej eksperten

min asus ultrabook i3 win 10 64 bit
vil ikke starte

jeg kan komme i BIOS
men jeg kan ikke starte den i safe mode

hvad gør jeg
Avatar billede poko1 Ekspert
02. april 2017 - 09:38 #1
Kan du se Harddisken?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2017 - 09:44 #2
lav en usb-stick med windows-pakken, boot på den, vælg konsol og reparer den vej (gendannelse er muligt)
klik 'download værktøjet nu' på https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
eller se http://www.thewindowsclub.com/repair-master-boot-record-mbr-windows
Avatar billede kkims Mester
12. april 2017 - 09:19 #3
Hej Igen
Aner ikke hvad der er sket, det undre de sig også over
på værkstedet. De er efter deres udsagn "måske en opdatering" der har sat det hele igang. Forventer den først efter påske

Mvh
Kim
Avatar billede kkims Mester
20. april 2017 - 13:20 #4
HJÆLP.
FORRETNINGEN HAR TAGET 1350 KR FOR INGENTING

DE SIGER AT DER ER KOMMET EN NY WINDOWS 10 I MASKINEN
MULIGTVIS ,
DEN HOME PREMIUM DER LÅ I ER NU  KUN "HOME" VERSION

DE SIGER DEN ER FULDT OPDATERET; DET ER DEN IKKE!!

MEN DEN KAN IKKE HENTE ALLE OPDATERINGER NED AF EN GANG:
HVIS DEN GENSTARTES STÅR DEN BARE OG SNURRE I TIMEVIS, SOM FØR

HVIS DEN LUKKES, LUKKER DEN NED OG KAN STARTES OP
HER KAN JEG SÅ SE AT INGEN AF OPDATERINGERNE TIL DEN "NYE" WIN 10
KUNNE INSTALLERES

KAN MAN PÅ EN ELLER ANDEN MÅDE TAGE OPDATERINGERNE NED  1 EFTER 1

MVH
Kim
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2017 - 13:56 #5
win10 versioner:
Windows 10 Home
Windows 10 Pro
Windows 10 Enterprise
Windows 10 Mobile
Windows 10 Mobile Enterprise
Windows 10 Education
Windows 10 IoT Core
så du har fået den rette installeret.

prøv http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html - scroll ned og hent en gratis. Programmet (når du starter det) vil gerne køres i fejlsikret - klik på den knap i vindue-bunden.
Efter start i fejlsikret, så bare start med fanebladet 'backup' og lav en kopi af regdb samt et gendannelsespunkt der. Herefter fanebladet 'repair' - lad den køre det, den selv foreslår (det tager lang tid ½-2 timer). Herefter genstart, og du kan afinstallere programmet igen. Din 'windows store' og 'windows updates' er nulstillet så hængende job er væk. Så test (gå i indstillinger/opdatering/søg efter... - i win10 henter den bare, og det bør virke hvis den ikke afbrydes undervejs)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. april 2017 - 14:19 #6
https://support.microsoft.com/en-us/instantanswers/512a5183-ffab-40c5-8a68-021e32467565/windows-update-troubleshooter
Download troubleshooter for Windows 10
https://aka.ms/wudiag
Vælg når du får muligheden kør som Administrator.
Og følg vejledning og prøv igen.
Avatar billede kkims Mester
18. juni 2017 - 17:22 #7
Efter jordens største  tovtrækkeri og div. usandheder, har jeg nu fået en totalt splittet
ASUS notebook tilbage fra værkstedet, samt mine 1350kr.
Deres udsagn er: "En windows fejl de ikke kan stå inde for"

Jeg har ingen læsning desværre
men er blevet nødt til at købe en ny bærbar.
Sådan kan det gå.
Pas på med at bruge små forretninger der skriver at de laver din PC for X antal kroner
ELLER også har jeg været meget uheldig

Mvh
Kim