Avatar billede The Dear Novice
05. april 2017 - 10:42 Der er 4 kommentarer

Ændre sprog

Når jeg benytter Word, så er menulinjen allerøverst på engelsk. Hvordan ændrer man den, så den er på dansk? Jeg har ikke problemer med stavekontrollen, når jeg skriver i et dokument. Den er på dansk.
Håber, nogen kan hjælpe.

Vh. Martin
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2017 - 10:59 #1
word 2016 / Filer / indstillinger, klik på menupunkt Sprog. Der er 2 felter redigeringssprog (det er ok hos dig) og visningssprog (står typisk til 'som windows', men du kan skifte til dansk) skift også hjælpe-sprog til dansk.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. april 2017 - 11:02 #2
Prøv at se under: Indstillinger / Sprog
Avatar billede The Dear Novice
05. april 2017 - 11:23 #3
Jeg har måske været lidt uklar.
Selve word-dokumentet taler dansk. Det er den allerøverste menulinje, der er på engelsk.
Fra venstre mod højre ses først Mac-æblet og derefter står der: File, Edit, Wiew, Insert, Format, Tool, Table, Windows, Help.
Det er den linje (og de underliggende fanblade) jeg gerne vil have på dansk. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2017 - 11:41 #4
Mac, uha... håber den ligner Windows-versionen.
Se i File om der er en Setup, og i den Language.