Avatar billede Kokusnød Novice
06. april 2017 - 18:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværket er ikke identificeret

Hejsa

Jeg har min stationær computer hvor jeg så i ca et år har kørt over et adapter net, hvor jeg har sat adapter til ude i min router og også har jeg en herinde på værelset hvor jeg har sat LAN stik i, og det har kørt længe rigtig fint og lækkert, men her på det sidste har det været vildt mærkeligt og lige nu sidder den og siger at netværket ikke er identificeret, og det er sket før.

Jeg håber nogen af jer derude kan hjælpe mig så det vil virke igen
Fortsæt god dag
Avatar billede simo901r Praktikant
06. april 2017 - 19:17 #1
Det kan være rigtig mange ting der gør, at dit LAN-stik ikke genkendes.
Jeg anbefaler at starte med at følge denne troubleshooting:

1. Try booting in Safe Mode with Networking and see if you can connect that way.

If not, the next step would be to try this stack reset and see if that resolves the issue.

2. TCP/IP stack repair options for use with Vista or Windows 7-10.

a) Start, All Programs\Accessories and right click on Command Prompt, select "Run as Administrator" to open a command prompt, or simply search for it (dansk: kommandopropt) and run it.

b) In the command prompt window that opens, type type the following commands, each followed by the Enter key:

c) Reset WINSOCK entries to installation defaults: netsh winsock reset catalog

d) Reset IPv4 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv4 reset reset.log

e) Reset IPv6 TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ipv6 reset reset.log

d) Reboot the machine.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. april 2017 - 23:10 #2
Jeg tror vi skal have lidt mere at vide om, hvilken "Adapter" det er du bruger. Er det sådan en 220v netværks "extender"? - eller noget andet?
Avatar billede Kokusnød Novice
16. april 2017 - 01:15 #3
AV500 Powerline Starter Kit TL-PA4010 KIT
Avatar billede Kokusnød Novice
16. april 2017 - 04:27 #4
HAR FÅET DET LØST