Avatar billede hclisbedsted Seniormester
07. april 2017 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Photo Gallery og Movie Maker på dansk

Jeg har før haft begge programmer med dansk tekst, men på en eller anden måde er de røget ud. Jeg har så lagt dem ind igen, men teksten er engelsk som jeg ikke er glad ved, er der nogen der ved hvordan man får det på dansk ?
med venlig hilsen--h.c.
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2017 - 11:19 #1
Du ved selvfølgelig godt, at begge programmer er med i Windows Essentials 2012, der ikke længere serviceres af Microsoft. Du bør nok begynde at kikke efter en afløser.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. april 2017 - 11:46 #2
Som jeg skrev til dig i de andre tråde som du ikke afslutter???
Så får du den ikke på Dansk igen før der er nogen som laver en løsning som den Engelske som du fik!
Windows Essentials 2012 suite reached end of support on January 10, 2017.
Windows Essentials 2012 suite Ophører ved slutningen af den 10. januar 2017.