Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 08:22 Der er 9 kommentarer

Slet en tråd på eksperten

Kan man slette en tråd på eksperten
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2017 - 08:26 #1
Det er sket. Det er kun en admin/coadmin der kan gøre det dog. Så hvis du vil have mulighed for at få den slettet er det personlig henvendelse til en af disse.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2017 - 08:31 #2
Repox har været coadmin før, men det er et år siden jeg har skrevet med ham. Om du har held med at kontakte ham eller måske lars  det kan jeg ikke svare på desværre.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2017 - 08:42 #3
ok
Avatar billede arne_v Ekspert
09. april 2017 - 16:12 #4
Anmeld traaden / det er nok den nemmeste maade at faa dem til at reagere.

Klik paa den lille advarselstrekant.
Avatar billede repox Seniormester
09. april 2017 - 20:32 #5
Og jeg har nu kigget på anmeldelsen.

OP valgte at oprette en tråd der kunne blive lidt af en varm kartoffel, men dette under "Fri Debat". Der skal ikke umiddelbart kun tages højde for opretter i trådene, men også de deltagende parter.

Medmindre tråden udvikler sig til regulær mudderkastning, så ser jeg ingen grund til at slette tråden i sin nuværende form.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2017 - 07:20 #6
4# Det har jeg gjort
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2017 - 07:21 #7
5# hvem er du
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2017 - 07:22 #8
5# Jeg vil gerne havde tråden slettet
Avatar billede repox Seniormester
10. april 2017 - 07:33 #9
#7 og #8

Jeg er ham som har fået det betroede hverv at gennemgå anmeldelser og indhold på Eksperten og jeg har vurderet din anmeldelse og afvist at slette tråden men henvisning til hvad jeg skrev i #5.