Avatar billede hclisbedsted Seniormester
09. april 2017 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Movie maker og photo gallery på dansk

efter at jeg har mistet movie maker og photo gallery på min p.c. har jeg hentet det på nettet, men nu er det på engelsk, kan man få det lavet om til dansk tekst?--m.v.h.--h.c.
Avatar billede eurositi Ekspert
09. april 2017 - 14:42 #2
Movie Maker kan (som du allerede har hørt et par gange tidligere, fordi det vist efterhånden er tredje gang du stiller det samme spørgsmål herinde) ikke længere hentes på Microsofts hjemmeside. Du kan google efter
"movie maker" + dansk
og finde noget á la dette her: http://www.download.dk/programmer/multimedie/film-redigering/windows-live-movie-maker/56333
... , som - måske - er på dansk (Jeg har ikke testet det). Og jeg ved heller ikke, om det er sikkert at installere. Vær forsigtig.

Du kan eventuelt prøve dette, som også er på dansk: https://www.apowersoft.dk/video-editor
Det er et kinesisk firma, som står bag programpakken. Jeg har ikke kunnet finde information om, at det skulle være farligt at installere, og det har en del af de funktioner, som WMM også har/havde. Jeg har har det installeret på en gammel PC, og det lader til at fungere udmærket, men det er ikke noget, jeg har stor erfaring med.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
09. april 2017 - 15:22 #3
undskyld at jeg er kommet til at spørge om det samme flere gange, det beklager jeg.
jeg bruger den engelske udgave indtil videre. tak for hjælpen, m.v.h.--H.C.