Avatar billede CESkovgaard Mester
09. april 2017 - 23:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ret 'slutnoter' til alm noter.

Jeg har fået et dokument hvor noterne ender i slutningen af dokumentet i stedet for nederst på den aktuelle side.
Jeg kan selvsagt genskrive noterne, men det burde vel være muligt at rette typen fra 'slutnote' til 'alm. note'
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
10. april 2017 - 02:14 #1
Det, du kalder almindelige noter, hedder fodnoter i Word. Og du kan let ændre slutnoter til fodnoter:

Word 2007 og senere versioner:
1. Klik på fanen "Referencer".
2. Klik på "Indsæt fodnote".
3. I dialogboksen "Fodnote og slutnote", klik på knappen "Konverter" og vælg "Konverter alle slutnoter til fodnoter". Klik OK.
Avatar billede CESkovgaard Mester
10. april 2017 - 04:01 #2
Mange tak Lene
Det virkede ikke helt som du skrev men jeg fandt ud af det.
1. Klik på referencer
2. Klik på 'fodnoter' - så en ekstra menu åbnes der nævner fodnoter og slutnoter.
3. Klik på Konverter, og sig ok til 'konverter slutnoter til fodnoter'
Mange tak for hjælpen. Det var nok 'klik på referencer' jeg ikke havde gættet på.
Under alle omstændigheder har du løst mit problem. Mange tak.