Avatar billede INK Ekspert
13. april 2017 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adgang til esta siden for visum til USA

Har lige forsøgt at hjælpe en bekendt med visumansøgning til USA. Hjemmesiden er https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
Når hans bærbare er forbundet med hotspot på min iPhone virker det fint.
Når den er koblet trådløst på routeren (YouSee Home Box hvid for xdsl forbindelse) så virker hjemmesiden ikke. Alle øvrige hjemmesider går fint igennem.
Tilsvarende med hans stationære, der er kabelforbundet til routeren. Kun denne ene hjemmeside volder vanskeligheder. Kontakt til YouSee, der foretog en reset af routeren. Det hjalp ikke.
Har ikke umiddelbart kunnet finde noget i routerens opsætning, der skulle blokkere netop denne hjemmeside.
Er der nogen gode idéer?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2017 - 21:20 #1
prøv en VPN
Canada - Montreal    184.107.164.107    PPTP    user freevpnaccess.com    kode 1373
Avatar billede INK Ekspert
17. april 2017 - 21:41 #2
@rasmus64745 tak for svaret. Det er en fin måde at løse det akutte problem på, men vi anvendte dog mobilen som hot-spot.
Har du en idé om hvorfor det ikke virker gennem den almindelige router?
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2017 - 15:05 #3
pas defor man skal ha vpn på usa
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2017 - 18:37 #4
har routen nye firmware
Avatar billede INK Ekspert
07. august 2017 - 19:06 #5
Ja, det mener jeg. Han havde haft kontakt til YC, der checkede gennem linien.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2018 - 16:03 #6
https://www.hidemyass.com/ kan du komme ind den vej