Avatar billede Slettet bruger
14. april 2017 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke scrolle på hjemmeside

Jeg kan på en hjemmeside jeg har, pludselig ikke scrolle.

Dvs. det fungere med Explorer, men ikke Chrome. Skal helst fungere med begge (som det plejer).

Er der nogen der har en ide om hvad problemet kan være?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2017 - 19:39 #1
Det er kun på dén side det ikke fungere. Jeg kan scrolle med Chrome på alle andre sider.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2017 - 19:41 #2
For at gøre det endnu mere underligt: Det er tale om en WordPress side. Det er kun på selve side det ikke fungere. I redigerings delen gør det. ??
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2017 - 19:43 #3
Nå, nu har jeg kæmpet med det i en halv time. og fordi jeg beslutter at oprette et spørgsmål, gør det selvfølgelig i sig selv. :|

Aner ikke hvad det handlede om. Men fungere igen.