Avatar billede eyvind Seniormester
19. april 2017 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sms tidsstempling i iphone 5s

Hej.
Jeg påtænker at købe en iphone 5s.
Jeg vil gerne vide om der er tidsstempling for hver sms selvom de kommer lige efter hinanden fra samme bruger.
Jeg ved at Samsung s5 mini kan gøre det, men jeg har en iphone 4s nu og den gør det ikke.
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 19:49 #1
Hvis jeg har forstået dig ret, så er svaret ja. Når du står i en sms rækkefølge, trækker du billedet til venstre, og så står tiden der.
Avatar billede eyvind Seniormester
19. april 2017 - 20:07 #2
Ok Ink -  det lyder meget godt, men det jeg har brug for er dette.
12:32
Hej Eyvind
12:33
hej igen
12:34
endnu et hej

Det er fordi jeg har en GSM sender, der sender beskeder, og jeg vil gerne se hvornår beskederne er modtaget.
Lige nu på min iphone 4s
12:32
hej eyvind
hej igen
endnu et hej
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2017 - 20:15 #3
Ja, men tiden vil stå ud for hvert enkelt svar. Så det opfylder dit ønske.
Avatar billede eyvind Seniormester
19. april 2017 - 20:18 #4
Ok - tak
Avatar billede eyvind Seniormester
20. april 2017 - 10:22 #5
Hej ink.
Det viser sig nu, at det kan min 4s også vise................så mange tak for det. :-)
Dog skal man holde fingeren på skærmen for at det bliver stående.
Eyvind.
Avatar billede INK Ekspert
20. april 2017 - 11:15 #6
Så sparede du jo den udgift ;-)