Avatar billede xodeus Novice
20. april 2017 - 10:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firmainfo i siden på google

Hej experter.
Jeg har brug for lidt SEO hjælp.
Jeg vil gerne have at firmabeskrivelse vises i siden når man søger på google.com.
lidt ligesom det her http://imgur.com/a/YPEdi , men når man søger på de søgeord som jeg bestemmer.
Vi har i forvejen ret aggresiv (kostbar) google annoncering, søg på taxi hedensted, så kommer vi øverst, men kun som annonce.
Vi har lige lanceret en ny hjemmeside, baseret på wordpress og fulgt mange af de guider, som følger med til vores SEO-plugin.
Vores side er forbundet med vores Google+ profil.
Hvad er det lige jeg mangler?

Vh Mariusz
chauffør og webadmin.
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. april 2017 - 15:13 #1
Har du forsøgt denne side: https://www.google.com/business/
Avatar billede xodeus Novice
20. april 2017 - 15:19 #2
Ja, vi er også oprettet der.
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
15. september 2017 - 12:12 #3
Google Mybusiness boksen kommer ikke ferm på alle de søgeord du gerne vil have.

Så var SEO ret nemt.

Google bestemmer selv hvilke søgninger de mener er relevante at vise din boks for og det er primært dit brand og domænenavn samt ofte kun et par søgeord + lokal tilhørsforhold.

Visninger på kortet i toppen af søgeresultaterne er noget mere gavmild, hvor du oftere vil få visninger.

Har du en virksomhed der er lokal kan du få rigtigt meget ud af Google business, men er det ikke tilfældet vil det være knap så effektivt.

Sørg for:

En  god lang beskrivende tekst, udfyld alle punkter og lig billeder op.

Se om du kan få et par gode anmeldelser også

Brug din energi på SEO – læs lidt om der her: http://digital-markedsfoering.dk/seo/
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
22. januar 2018 - 08:04 #4
Lyder lidt som om, at du er ked af de opsætninger "Dyre", du har i Adwords.

Har du tænkt på, at resultater i den organiske søgning, måske var bedre???

Best regards
Michael Jensen
Seo-specialist

http://a3-seo.dk

Alle ydelser fra A3 er momsfri konsulentydelser, og 100% fradragsberettiget på dit markedsføringsbudget ...