Avatar billede kabbak Professor
28. april 2017 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ftp server på Synology DS207+

Hej, jeg vil gerne bruge Ftp server på min Nas, jeg har to domæner, hvor det ene er et subdomæne, så det ligger inde under mit hoveddomæne.

Mit problem er at Ftp, kun må se, og arbejde i et bibliotek, inde under mit subdomæne,

Ftp:\\ IP/hoveddomæne/subdomæne/LOG

Hvordan sætter jeg Ftp serveren til kun at virke der.
Min NAS er en Synology DS207+
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. april 2017 - 11:36 #1
Du skal tænke i rettigheder på mapperne på din NAS. Med dem styrer du adgangen til mapperne. Det er på den bruger, som du benytter til FTPforbindelsen, der skal justeres.
/ptj_11
Avatar billede kabbak Professor
29. april 2017 - 15:10 #2
Ja, men jeg kan ikke dele undermapper, der er mit problem, jeg kan kun dele dem på roden.
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. april 2017 - 15:36 #3
Skal det forstås sådan, at du kun kan dele mapper på roden af dit hoveddomæne, og ikke inde under dit subdomæne?
/ptj_11
Avatar billede kabbak Professor
29. april 2017 - 18:13 #4
Jeg kan dele mapper som ligger på roden, men ikke i undermapper

Jeg har en del biblioteker som f.eks.

Photo
PrivateData
music
Video
Web

Web indeholder mit hoveddomæne

Jeg kan dele dem som du ser her, men jeg kan ikke gå i dybere i strukturen
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. april 2017 - 19:00 #5
Så må du styre ved hjælp af rettighederne. Ned gennem mappehierarkiet, se-adgang/se-adgang/rediger-adgang, og så fremdeles.
/ptj_11
Avatar billede kabbak Professor
01. maj 2017 - 15:47 #6
Jeg valgte at bruge den indbyggede File Station,til at Down/uploade med
Avatar billede kabbak Professor
01. maj 2017 - 15:47 #7
Men tak for indput
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. maj 2017 - 22:01 #8
Hej Kabbak. Velbekomme dig. Bliver pludseligt opmærksom på dit brugernavn, det er jo herligt, at vi sådan kan hjælpe hinanden på hvert vores felt.
ptj_11