Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 17:20 Der er 7 kommentarer

Installationsfil til en Lenovo G580 (Windows 10)

Hej
Jeg har nulstillet min Lenovo G580, sådan at den nu burde have standardinstalleringerne som dengang jeg købte den.

Problemet er nu, at computeren skriver følgende til mig...

Operativsystemet kan ikke indlæses, fordi kernen mangler eller indeholder fejl.

Fil: \Windows\system32\ntoskrnl.exe
Fejlkode: 0xc0000221

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2017 - 17:32 #1
Gå til denne side og download værktøjet til installation af Windows.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 17:38 #2
Super! Mange tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. maj 2017 - 17:50 #3
Hvis det er modellen med i5 CPU og 8 Gb Ram ville jeg vælge 64 bit Versionen!
Kører på samme licens som 32 bit Det skal bare være samme version. Home/Pro
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 21:23 #4
Kan ikke helt få det til at virke...
Jeg har downloadet filen som passer til min computer, men det er som om at computeren ikke vil gendanne til Windows 10 som det var før.
Den læser godt nok USB-stikket, men filerne bliver ikke kørt.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2017 - 23:07 #5
#4 Du skriver du har downlodet filen og lagt den på usb.
Men hvordan har du gjort dette?
Har du under processen valgt at medie skal oprettes på usb fra Mediscreator tool?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2017 - 09:25 #6
Hej 220661
Jeg har downloadet ISO-filen som passer til min computer inde på microsoft´s hjemmeside.